Reklamáció

Bármilyen panasz esetén

Ha elégedetlen a GLS bármely szolgáltatásával, kérjük, tudassa ezt velünk. A GLS-nél a kár és elvesztési arány rendkívül alacsony, mert a GLS nagy hangsúlyt fektet a biztonságra. Ha ennek ellenére nem elégedett a szolgáltatásainkkal, kérjük, tájékoztasson bennünket erről. Ez a szolgáltatásaink további javítása miatt is fontos. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy hívjon bennünket.

Annak érdekében, hogy panaszát a lehető leggyorsabban kivizsgálhassuk, kérjük írja meg a csomagszámot.

Amennyiben valamely GLS CsomagPontunk szolgáltatására van panasza, kérjük az üzletben található Vásárlók könyvébe írja meg. Minden beérkezett észrevételt és panaszt közvetlenül a GLS CsomagPont üzmeltető intézi, és értesíti Önt a további intézkedésekről.


Mi a teendőm, ha a csomagom megsérül?

Az áru csomagolása a feladók felelőssége. A GLS csak abban az esetben fogadja el a kárigényt, ha a dobozon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz. A GLS visszaszállítja a csomagot a központba és értesíti a feladót.

Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.

Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérjük, a feladónak jelezze a panaszát. A GLS nem nyithatja ki, és ellenőrizheti a csomagot belülről.


Általános Üzleti Feltételek
 ver.: 24.09.24.01